קוקו שאנל

בושם הוא אינדיוידואלי לכל אחד, אך כאשר מדובר במותג כמו קוקו שאנל רוב הציבור יסכים שמדובר בניחוחות נפלאים שמתאימים לכל אחד ואחת. הבשמים של קוקו שאנל הם מתוחכמים מאד אך יחד עם זאת יכולים להתאים גם לקהל הצעיר יותר וגם לקהל הבוגר יותר כך שבהחלט מדובר בבושם יוצא דופן ואיכותי.

קוקו שאנל – מוביל במכירות

בזכות הריח הייחודי של קוקו שאנל רבים אוהבים את הבושם הזה גם הישראלים גילו את הריח המיוחד וכיום ברוב חנויות הפארם ובדיוטי פרי, חנויות מקוונות ועוד המכירות של קוקו שאנל הם מהמובילים ביותר. אחד הדגמים המובילים של בושם קוקו שאנל הוא לא מאשר הבושם מדמואזל.

אין זה סוד שתעשיית הבישום היא שוקקת חיים ובכל פעם בעיקר בחגים כמו פסח וראש  השנה ניתן לראות האצה ועליה משמעותית ברכישת הבשמים בארץ.

בושם קוקו שאנל הוא מוביל ויוצר תחושה שהוא כאן ונשאר לתמיד, ניתן לראות זאת בזכות הרכישות הגדולות של הציבור. ומדוע הוא כה פופולארי? אולי בזכות העובדה שמדובר בבושם שכל אחד יכול להתחבר אליו. לא כמו בשמים אחרים שחלקם מיועדים לקהל צעיר יותר וחלקם לקהל בוגר יותר. קוקו שאנל מיועד לכולם וזה היתרון שלו.

יתרון נוסף של הבשמים מבית קוקו שאנל זה בעיצוב הפשוט של הבקבוק- לא חייבים לעצב את הבקבוק בשיא העיצוב מה שחשוב הוא מה מכיל הבקבוק מבפנים וזה בדיוק מה שקוקו שאנל עושים. מייצרים בושם איכותי בעיצוב נקי.

איזה בושם מומלץ?

ובכן לשאלה זו יש כמה גרסאות ואחת מהן היא שכלא חד הוא שונה מהשני ולכן חשוב למצוא את הבושם הנכון שיתאים ספציפית אליכם.

יכול להיות שמישהו אחר יעדיף בושם אחר אבל אתם תאהבו דווקא את הבושם המסוים הזה ולכן אין תשובה חד משמעית, מה שחשוב זה לבחור בושם שתרגישו איתו נוח, שלא יעורר בכם תחושות לא נעימות, או בגלל שעכשיו אותו בושם הוא במבצע והטרנד הכי לוהט בתחום הבישום אתם חייבים לרכוש אותו - לא כך בוחרים בושם.

לכו עם הלב שלכם ותבחרו את הבושם שאתם מתחברים אליו.